📢 بشنوید
💠 کارگاه دانشجویی دورهی حامیم با عنوان:
🔶🔹«رسانههای شناختی»🔹🔶
💢 محورهای موضوعی:
- مهمترین بستر و منبع برای کسب اطلاعات در عصر حاضر، چیست؟
- چرا استفاده از فضای سایبر برای کسب اطلاعات، بیشترین رواج را دارد؟
- ارائهی یک تعریف کاملاً عملیاتی برای مفهوم رسانه؛
- سرآغاز جنگ شناختی، آنجا است که چه منبعی را بهعنوان رسانهی خود انتخاب میکنید!
- چرا اهمیت دارد «وخامت موضوع» از سطح سؤال شروع شود، نه تهدید؟ (معرفی و تشریح هرم پوراد از سؤال تا فاجعه)؛
- تبیین مافیای اطلاعات در کشور: کدام جریانات، شناخت مردم را برای قدرت خود گروگان گرفته است؟
- نقش مافیای اطلاعات و فضای سایبر در ممانعت از ملی شدن اطلاعات و بومی شدن فضای سایبر؛
- در کدام هستیم؟ عصر اطلاعات یا عصر شناخت؟
- امروز عصر رسانههای شناختی است نه اطلاعاتی، چون عصر شناخت است، نه عصر اطلاعات.
- رسانههای اطلاعاتی شبههساز بودند در حالی که رسانههای شناختی، باورساز هستند!
- رسانههای اطلاعاتی به دستگاه محاسبات ذهنی مخاطب، اطلاعات ارائه میکردند در حالی که رسانههای شناختی، خود دستگاه محاسبات ذهنی را در ذهن مخاطب ایجاد میکنند!
- جمعبندی: غرب چگونه از طریق رسانههای شناختی، مشکلات خود را پنهان و دشمنان خود را تخریب میکند؟
❇️ کارگاه فوق به همت مجموعه دانشگاههای استان ایلام، ذیل دورهی حا-میم، مورخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ و در شهر همدان برگزار شده است.